door Geschilleninstantie DOKh | mei 14, 2024
Inleiding Vanaf 1 januari 2016 is de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen in de Zorg (Wkkgz) van kracht. Voor implementatie van deze wet werd een overgangstermijn van een jaar gegeven. Op 1 januari 2017 is de Wkkgz in werking getreden. Vanuit de Wkkgz zijn...
door Geschilleninstantie DOKh | apr 15, 2024
GESCHILLENINSTANTIE Stichting Deskundigheidsbevordering en Ondersteuning Kwaliteitsbeleid Huisartsenpraktijken (DOKh) Noordwest-Nederland Robijnstraat 6 1812 RB ALKMAAR Klachtnummer: 2022/G036 BESLISSING inzake: mevrouw [naam], wonende te [plaat], hierna te noemen:...
door Geschilleninstantie DOKh | apr 15, 2024
GESCHILLENINSTANTIE Stichting Deskundigheidsbevordering en Ondersteuning Kwaliteitsbeleid Huisartsenpraktijken (DOKh) Noordwest-Nederland Robijnstraat 6 1812 RB ALKMAAR Klachtnummer: 2022/G038 BESLISSING inzake: mevrouw [naam], wonende te [plaats], hierna te noemen:...
door Geschilleninstantie DOKh | nov 14, 2022
GESCHILLENINSTANTIE Stichting Deskundigheidsbevordering en Ondersteuning Kwaliteitsbeleid Huisartsenpraktijken (DOKh) Noordwest-Nederland Robijnstraat 6 1812 RB ALKMAAR Klachtnummer: 2022/G035 BESLISSING inzake: de heer [naam], wonende te [plaats], hierna te noemen:...
door Geschilleninstantie DOKh | jun 24, 2022
GESCHILLENINSTANTIE Stichting Deskundigheidsbevordering en Ondersteuning Kwaliteitsbeleid Huisartsenpraktijken (DOKh) Noordwest-Nederland Robijnstraat 6 1812 RB ALKMAAR Klachtnummer: 2021/G031 BESLISSING inzake: de heer [naam], wonende te [plaats], hierna te noemen:...