Selecteer een pagina

Jaarverslag 2023 Stichting DOKh

Inleiding Vanaf 1 januari 2016 is de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen in de Zorg (Wkkgz) van kracht. Voor implementatie van deze wet werd een overgangstermijn van een jaar gegeven. Op 1 januari 2017 is de Wkkgz in werking getreden. Vanuit de Wkkgz zijn...

DOKh 2022/G036

GESCHILLENINSTANTIE Stichting Deskundigheidsbevordering en Ondersteuning Kwaliteitsbeleid Huisartsenpraktijken (DOKh) Noordwest-Nederland Robijnstraat 6 1812 RB ALKMAAR Klachtnummer: 2022/G036 BESLISSING inzake: mevrouw [naam], wonende te [plaat], hierna te noemen:...

DOKh 2022/G038

GESCHILLENINSTANTIE  Stichting Deskundigheidsbevordering en Ondersteuning Kwaliteitsbeleid Huisartsenpraktijken (DOKh) Noordwest-Nederland Robijnstraat 6 1812 RB  ALKMAAR Klachtnummer: 2022/G038 BESLISSING inzake: mevrouw [naam], wonende te [plaats], hierna te noemen:...

DOKh 2022-G035

GESCHILLENINSTANTIE Stichting Deskundigheidsbevordering en Ondersteuning Kwaliteitsbeleid Huisartsenpraktijken (DOKh) Noordwest-Nederland Robijnstraat 6 1812 RB ALKMAAR Klachtnummer: 2022/G035 BESLISSING inzake: de heer [naam], wonende te [plaats], hierna te noemen:...

DOKh 2021-G031

GESCHILLENINSTANTIE Stichting Deskundigheidsbevordering en Ondersteuning Kwaliteitsbeleid Huisartsenpraktijken (DOKh) Noordwest-Nederland Robijnstraat 6 1812 RB ALKMAAR Klachtnummer: 2021/G031 BESLISSING inzake: de heer [naam], wonende te [plaats], hierna te noemen:...